Najczęściej zadawane pytania

1. Jak złożyć zamówienie?

  • Możesz złożyć zamówienie kontaktując się telefonicznie. Przygotuj kod produktu i zadzwoń na infolinię: +48 509 009 008 (PN-PT: 8:00 – 16:00).

  • W celu samodzielnego złożenia zamówienia wybierz produkt, rozmiar i kliknij „dodaj do koszyka”. Następnie wybierz formę dostawy. „Przejdź do składania zamówienia” i zdecyduj o metodzie płatności. Uzupełnij dane do faktury i adres dostawy. Jeśli zamówienie zostanie skutecznie złożone, otrzymasz mail potwierdzający.

  • Jeśli wybrany przez Ciebie model lub rozmiar nie jest dostępny w sklepie stacjonarnym, poproś obsługę o sprawdzenie dostępności i złożenie zamówienia w sklepie internetowym.

2. Status zamówienia

  • Staramy się realizować zamówienia w ciągu 24h w przypadku zamówień zawierających jeden produkt. Realizacja zamówień powyżej jednej szt. może się wydłużyć. Jeżeli Twoje zamówienie zostało złożone przed godziną 8.00, jego realizacje rozpocznie się tego samego dnia. W przypadku złożenia zamówienia po godzinie 8.00, realizacja rozpocznie się w następnym dniu roboczym. Statusy zamówień są na bieżąco aktualizowane i odpowiadają faktycznemu procesowi realizacji. Jeżeli Twoje zamówienie zostało przekazane dostawcy, możesz śledzić losy swojej paczki. Czas dostarczenia przesyłki wynosi do 2 dni roboczych.

  • Czas dostawy wynosi 1-2 dni roboczych. Zachęcamy do śledzenia paczki na stronie dostawcy: https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke

3. Dostawa

  • Oferujemy dostawę za pośrednictwem kuriera DPD.

  • Darmowa dostawa obowiązuje wyłącznie przy zakupie powyżej 99 zł. Jeżeli wartość Twojego zamówienia jest mniejsza niż 99 zł, koszt dostawy wynosi 9,50 zł.

  • Czas dostawy wynosi 1-2 dni roboczych. Dzięki numerowi śledzenia możesz na bieżąco sprawdzać drogę swojej paczki https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke

  • Śledzenie losów paczki jest możliwe dzięki indywidualnemu numerowi nadania, który otrzymasz w mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia. Wklej numer śledzenia na stronę dostawcy i sprawdź, gdzie aktualnie jest Twoja paczka https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke

4. Płatności

  • Dostępne metody płatności to: płatność za pobraniem i płatność z góry. Przy wyborze płatności z góry istnieje możliwość wybrania płatności odroczonej (kup teraz – zapłać później). Więcej informacji na temat płatności odroczonej znajdziesz tutaj.

  • Oferta ta jest dostępna przy zakupie 100-2000 zł. Płatność odroczona widoczna jest przy płatności dotpay po kliknięciu „kupuj teraz – zapłać później”. Dzięki temu masz możliwość zapłacenia za produkt w ciągu 30 dni od zakupu. Jeśli nie jesteś w stanie opłacić zamówienia w ciągu 30 dni, możesz skorzystać z płatności ratalnej oferowanej przez firmę Dotpay. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

  • Na płatność oczekujemy do 3 dni roboczych. W tym czasie Twoje zamówienie jest kompletowane i posiada status „oczekuje na płatność”. W przypadku nieopłacenia zamówienie w ciągu 3 dni roboczych, zamówienie zostanie anulowane.

  • Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze opłacone, masz możliwość zmiany metody płatności. W tym celu skontaktuj się z nami mailowo: bok@sneakers.pl lub telefonicznie: 509 009 008 (pon-pt: 8:00 – 16:00).

5. Anulacja zamówienia

  • Zamówienie może zostać anulowane do momentu, kiedy posiada status przekazane do kompletacji. Po wysłaniu paczki nie ma możliwości anulowania zamówienia.

  • W celu anulowania zamówienia, należy skontaktować się z działem obsługi klienta telefonicznie: +48 509 009 008 (PN-PT: 8:00 – 16:00) lub mailowo: bok@sneakers.pl

6. Zwroty

  • W celu dokonania zwrotu wydrukuj formularz odstąpienia od umowy:pobierz formularz. Zakupione towary podlegają zwrotowi w ciągu 30 dni. Pełnemu zwrotowi należności podlega jedynie towar nieużywany. W celu dokonania zwrotu wydrukuj formularz odstąpienia od umowy: pobierz formularz Wypełnij formularz i prześlij go wraz z butami na podany w formularzu adres. Oferujemy możliwość darmowego zwrotu: https://szybkiezwroty.pl/distance. Więcej informacji:tutaj

  • Paczkę należy odesłać na adres podany w formularzu odstąpienia od umowy: pobierz formularz

    Distance S.A.

    ul. Stanisława Zwierzchowskiego 25

    61-249 Poznań

    Należy pamiętać o dołączeniu formularza odstąpienia od umowy.

  • Formularz zwrotu znajduje się w zakładce zwroty, wymiany i reklamacje lub bezpośrednio pod linkiem: pobierz formularz

  • Zwrotu można dokonać wysyłając buty na swój koszt, można skorzystać z dowolnego kuriera. Paczki pobraniowe nie są przyjmowane. Oferujemy również bezpłatne formy zwrotu - poprzez paczkomaty Inpost lub pozostawiająć buty w sklepie stacjonarnym.

  • Należy wygenerować kod zwrotu za pomocą strony SzybkieZwroty.pl/distance. Do wygenerowania kodu przygotuj: numer zamówienia, numer telefonu, adres mailowy. Z otrzymanym kodem można udać się do najbliższego paczkomatu, wybrać na panelu "nadaj paczkę" i postępować zgodnie z instrukcją. Pamiętaj żeby dołączyć do zwrotu formularz odstąpienia od umowy.

  • Produkt który chcesz zwrócić, możesz zanieść do najbliżeszego sklepu stacjonarnego wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy. Formularz jest także dostępny w sklepie. Pracownik odbierze od Ciebie paczkę, jednak nie otrzymasz automatycznie zwrotu pieniędzy. Gdy paczka trafi do siedziby naszego sklepu internetowego, zwrot zostanie przekazany na podane w formularzu konto.

    Jeżeli buty zostały zakupione w sklepie stacjonarmym nie ma możliwości zwrotu.

  • Posiadając numer śledzenia, masz możliwość sprawdzenia, gdzie aktualnie znajduje się Twoja paczka. W momencie rozliczania zwrotu, otrzymasz od nas mail.

  • O zaakceptowaniu zwrotu poinformujemy Cię drogą mailową.

  • Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 7 dni roboczych od momentu zaakceptowania zwrotu.

  • Niestety nie oferujemy możliwości wymiany. Masz jednak możliwość zwrócenia towaru i złożenia nowego zamówienia na wybrany przez Ciebie produkt. Podkreślamy, że nowe zamówienie należy opłacić lub wybrać opcję „płatność za pobraniem”. Jeżeli zwrot produktu zostanie zaakceptowany, otrzymasz zwrot pieniędzy.

7. Reklamacje

  • Zakupione towary podlegają przepisowi o 24 miesięcznej odpowiedzialności sprzedawcy. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy użytkownika w wyniku niezgodnej z instrukcją obsługi konserwacji oraz usterki powstałe na skutek złego przechowywania, użytkowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem, uszkodzeń mechanicznych lub zdarzeń losowych. Przed przesłaniem produkt do opinii niezależnego rzeczoznawcy należy wypełnić formularz: pobierz formularz. Następnie przesłać produkt na adres wskazany w formularzu. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, klient zostanie poinformowany o decyzji rzeczoznawcy. Więcej informacji: tutaj.

  • Paczkę należy odesłać na adres podany w formularzu reklamacyjnym:

    Distance S.A.

    ul. Stanisława Zwierzchowskiego 25

    61-249 Poznań

  • Formularz reklamacji znajduje się w zakładce zwroty, wymiany i reklamacje. Można go znaleźć bezpośrednio pod linkiem: pobierz formularz

  • Dzięki numerowi śledzenia, możesz sprawdzić miejsce pobytu Twojej paczki.

  • Produkty zakupione w sklepie internetowym można reklamować w sklepie stacjonarmym. Informacje na temat statusu reklamacji można uzyskać pod numerem +48 509 009 008 (PN-PT: 8:00 – 16:00) lub kontaktując się z nami mailowo: bok@sneakers.pl.

    Informacje dotyczące statusu reklamacji butów zakupionych w sklepie stacjonarnym, można uzyskać kontaktując się z danym sklepem stacjonarnym.

  • Niezależny rzeczoznawca wyda opinię w ciągu 14 dni, od momentu otrzymania reklamacji

  • Jeżeli decyzją niezależnego rzeczoznawcy jest zwrot pieniędzy, należność otrzymasz w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przez Ciebie informacji o statusie reklamacji (reklamacja uznana – zwrot pieniędzy). Jeśli nie podałeś w formularzu numeru konta bankowego, prześlij numer konta na nasz adres mailowy: bok@sneakers.pl

  • Jeżeli decyzją niezależnego rzeczoznawcy, buty zostały skierowane do naprawy, otrzymasz mail informujący o statusie reklamacji. Poinformujemy Cię również o zrealizowaniu naprawy, a następnie prześlemy buty.

8. Newsletter

  • Dzięki newsletterowi zawsze będziesz na bieżąco z aktualną ofertą i oferowanymi promocjami.

  • Na stronie głównej sklepu widnieje „zapisz się na newsletter”. Wpisz swój adres e-mail i subskrybuj. Następnie otrzymasz maila z potwierdzeniem zapisu i kodem rabatowym.

sneakers_reklamacje.pdfwzor_formularza_odstapienia_od_umowy_sneakerspl_1.pdf
To Top