Najczęściej zadawane pytania

1. Jak złożyć zamówienie?

  • Możesz złożyć zamówienie kontaktując się telefonicznie. Przygotuj kod produktu i zadzwoń na infolinię: +48 509 009 008 (PN-PT: 8:00 – 16:00).

  • W celu samodzielnego złożenia zamówienia wybierz produkt, rozmiar i kliknij „dodaj do koszyka”. Następnie wybierz formę dostawy. „Przejdź do składania zamówienia” i zdecyduj o metodzie płatności. Uzupełnij dane do faktury i adres dostawy. Jeśli zamówienie zostanie skutecznie złożone, otrzymasz mail potwierdzający.

  • Jeśli wybrany przez Ciebie model lub rozmiar nie jest dostępny w sklepie stacjonarnym, poproś obsługę o sprawdzenie dostępności i złożenie zamówienia w sklepie internetowym.

2. Status zamówienia

  • Staramy się realizować zamówienia w ciągu 24h w przypadku zamówień zawierających jeden produkt. Realizacja zamówień powyżej jednej szt. może się wydłużyć. Jeżeli Twoje zamówienie zostało złożone przed godziną 8.00, jego realizacje rozpocznie się tego samego dnia. W przypadku złożenia zamówienia po godzinie 8.00, realizacja rozpocznie się w następnym dniu roboczym. Statusy zamówień są na bieżąco aktualizowane i odpowiadają faktycznemu procesowi realizacji. Jeżeli Twoje zamówienie zostało przekazane dostawcy, możesz śledzić losy swojej paczki. Czas dostarczenia przesyłki wynosi do 2 dni roboczych.

  • Czas dostawy wynosi 1-2 dni roboczych. Zachęcamy do śledzenia paczki na stronie dostawcy: https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke

3. Dostawa

  • Oferujemy dostawę za pośrednictwem kuriera DPD.

  • Darmowa dostawa obowiązuje wyłącznie przy zakupie powyżej 99 zł. Jeżeli wartość Twojego zamówienia jest mniejsza niż 99 zł, koszt dostawy wynosi 9,50 zł.

  • Czas dostawy wynosi 1-2 dni roboczych. Dzięki numerowi śledzenia możesz na bieżąco sprawdzać drogę swojej paczki https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke

  • Śledzenie losów paczki jest możliwe dzięki indywidualnemu numerowi nadania, który otrzymasz w mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia. Wklej numer śledzenia na stronę dostawcy i sprawdź, gdzie aktualnie jest Twoja paczka https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke

4. Płatności

  • Dostępne metody płatności to: płatność za pobraniem i płatność z góry. Przy wyborze płatności z góry istnieje możliwość wybrania płatności odroczonej (kup teraz – zapłać później). Więcej informacji na temat płatności odroczonej znajdziesz tutaj.

  • Oferta ta jest dostępna przy zakupie 100-2000 zł. Płatność odroczona widoczna jest przy płatności dotpay po kliknięciu „kupuj teraz – zapłać później”. Dzięki temu masz możliwość zapłacenia za produkt w ciągu 30 dni od zakupu. Jeśli nie jesteś w stanie opłacić zamówienia w ciągu 30 dni, możesz skorzystać z płatności ratalnej oferowanej przez firmę Dotpay. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

  • Na płatność oczekujemy do 3 dni roboczych. W tym czasie Twoje zamówienie jest kompletowane i posiada status „oczekuje na płatność”. W przypadku nieopłacenia zamówienie w ciągu 3 dni roboczych, zamówienie zostanie anulowane.

  • Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze opłacone, masz możliwość zmiany metody płatności. W tym celu skontaktuj się z nami mailowo: bok@sneakers.pl lub telefonicznie: 509 009 008 (pon-pt: 8:00 – 16:00).

  • Jeśli podczas składania zamówienia wybrałeś metodę płatności „karty płatnicze” lub „przelew” ale płatność nie została zrealizowana, po 1h oraz po 24h otrzymasz wiadomość mailową z linkiem do dokończenia płatności. Klikając w link, będziesz mógł opłacić zamówienie. Jeśli posiadasz konto na sneakers.pl, możesz opłacić zamówienie przez panel klienta. Należy zalogować się do swojego konta, następnie wybrać zakładkę "zamówienia". Przy wybranym zamówieniu kliknąć "szczegóły zamówienia" i przejść do "ponów płatność". Na płatność oczekujemy do 3 dni od złożenia zamówienia. Po tym czasie zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

5. Anulacja zamówienia

  • Zamówienie może zostać anulowane do momentu, kiedy posiada status przekazane do kompletacji. Po wysłaniu paczki nie ma możliwości anulowania zamówienia.

  • W celu anulowania zamówienia, należy skontaktować się z działem obsługi klienta telefonicznie: +48 509 009 008 (PN-PT: 8:00 – 16:00) lub mailowo: bok@sneakers.pl

6. Zwroty

  • W celu dokonania zwrotu wydrukuj formularz odstąpienia od umowy:pobierz formularz. Zakupione towary podlegają zwrotowi w ciągu 100 dni. Pełnemu zwrotowi należności podlega jedynie towar nieużywany. W celu dokonania zwrotu wydrukuj formularz odstąpienia od umowy: pobierz formularz Wypełnij formularz i prześlij go wraz z butami na podany w formularzu adres. Oferujemy możliwość darmowego zwrotu: https://szybkiezwroty.pl/SNEAKERS. Więcej informacji:tutaj

  • Paczkę należy odesłać na adres podany w formularzu odstąpienia od umowy: pobierz formularz

    Distance S.A.

    ul. Stanisława Zwierzchowskiego 31

    61-249 Poznań

    Należy pamiętać o dołączeniu formularza odstąpienia od umowy.

  • Formularz zwrotu znajduje się w zakładce zwroty, wymiany i reklamacje lub bezpośrednio pod linkiem: pobierz formularz

  • Zwrotu można dokonać wysyłając buty na swój koszt, można skorzystać z dowolnego kuriera. Paczki pobraniowe nie są przyjmowane. Oferujemy również bezpłatne formy zwrotu - poprzez paczkomaty Inpost lub pozostawiająć buty w sklepie stacjonarnym.

  • Należy wygenerować kod zwrotu za pomocą strony SzybkieZwroty.pl/SNEAKERS. Do wygenerowania kodu przygotuj: numer zamówienia, numer telefonu, adres mailowy. Z otrzymanym kodem można udać się do najbliższego paczkomatu, wybrać na panelu "nadaj paczkę" i postępować zgodnie z instrukcją. Pamiętaj żeby dołączyć do zwrotu formularz odstąpienia od umowy.

  • Produkt który chcesz zwrócić, możesz zanieść do najbliżeszego sklepu stacjonarnego wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy. Formularz jest także dostępny w sklepie. Pracownik odbierze od Ciebie paczkę, jednak nie otrzymasz automatycznie zwrotu pieniędzy. Gdy paczka trafi do siedziby naszego sklepu internetowego, zwrot zostanie przekazany na podane w formularzu konto.

    Jeżeli buty zostały zakupione w sklepie stacjonarmym nie ma możliwości zwrotu.

  • Posiadając numer śledzenia, masz możliwość sprawdzenia, gdzie aktualnie znajduje się Twoja paczka. W momencie rozliczania zwrotu, otrzymasz od nas mail.

  • O zaakceptowaniu zwrotu poinformujemy Cię drogą mailową.

  • Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 7 dni roboczych od momentu zaakceptowania zwrotu.

  • Zwrot należności za zwrócony towar zostanie dokonany w taki sam sposób jaki zostało opłacone zamówienie.

    W przypadku zamówień za pobraniem (opłaconych przy odbiorze), prosimy o podanie numeru rachunku bankowego, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy za zwrócony towar.

  • Niestety nie oferujemy możliwości wymiany. Masz jednak możliwość zwrócenia towaru i złożenia nowego zamówienia na wybrany przez Ciebie produkt. Podkreślamy, że nowe zamówienie należy opłacić lub wybrać opcję „płatność za pobraniem”. Jeżeli zwrot produktu zostanie zaakceptowany, otrzymasz zwrot pieniędzy.

7. Reklamacje

  • Zakupione towary podlegają przepisowi o 24 miesięcznej odpowiedzialności sprzedawcy. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy użytkownika w wyniku niezgodnej z instrukcją obsługi konserwacji oraz usterki powstałe na skutek złego przechowywania, użytkowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem, uszkodzeń mechanicznych lub zdarzeń losowych. Przed przesłaniem produkt do opinii niezależnego rzeczoznawcy należy wypełnić formularz: pobierz formularz. Następnie przesłać produkt na adres wskazany w formularzu. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, klient zostanie poinformowany o decyzji rzeczoznawcy. Więcej informacji: tutaj.

  • Paczkę należy odesłać na adres podany w formularzu reklamacyjnym:

    Distance S.A.

    ul. Stanisława Zwierzchowskiego 31

    61-249 Poznań

  • Formularz reklamacji znajduje się w zakładce zwroty, wymiany i reklamacje. Można go znaleźć bezpośrednio pod linkiem: pobierz formularz

  • Dzięki numerowi śledzenia, możesz sprawdzić miejsce pobytu Twojej paczki.

  • Produkty zakupione w sklepie internetowym można reklamować w sklepie stacjonarmym. Informacje na temat statusu reklamacji można uzyskać pod numerem +48 509 009 008 (PN-PT: 8:00 – 16:00) lub kontaktując się z nami mailowo: bok@sneakers.pl.

    Informacje dotyczące statusu reklamacji butów zakupionych w sklepie stacjonarnym, można uzyskać kontaktując się z danym sklepem stacjonarnym.

  • Niezależny rzeczoznawca wyda opinię w ciągu 14 dni, od momentu otrzymania reklamacji

  • Jeżeli decyzją niezależnego rzeczoznawcy jest zwrot pieniędzy, należność otrzymasz w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przez Ciebie informacji o statusie reklamacji (reklamacja uznana – zwrot pieniędzy). Jeśli nie podałeś w formularzu numeru konta bankowego, prześlij numer konta na nasz adres mailowy: bok@sneakers.pl

  • Jeżeli decyzją niezależnego rzeczoznawcy, buty zostały skierowane do naprawy, otrzymasz mail informujący o statusie reklamacji. Poinformujemy Cię również o zrealizowaniu naprawy, a następnie prześlemy buty.

8. Newsletter

  • Dzięki newsletterowi zawsze będziesz na bieżąco z aktualną ofertą i oferowanymi promocjami.

  • Na stronie głównej sklepu widnieje „zapisz się na newsletter”. Wpisz swój adres e-mail i subskrybuj. Następnie otrzymasz maila z potwierdzeniem zapisu i kodem rabatowym.

To Top