Zwroty, wymiany i reklamacje w sklepie internetowym Sneakers.pl

Wymiany

W celu wymiany towaru najpierw zwróć zakupy, a następnie złóż nowe zamówienie.

Zwroty

Wszystkie zakupione towary podlegają zwrotom w ciągu 30 dni roboczych. Okres 30 dni liczymy od momentu otrzymania paczki, doręczonej przez kuriera. W przypadku gdy z jakichkolwiek powodów, otrzymany produkt nie spełnia oczekiwań, możesz dokonać zwrotu. Całkowitym zwrotom należności, podlega jedynie nieużywany towar. Koszty odesłania paczki pokrywa kupujący. Po otrzymaniu paczki obsługa sklepu w ciągu 7 dni zwróci pieniądze na podany numer konta bankowego.

W celu zwrotu zakupionego produktu wydrukuj formularz odstąpienia od umowy (dostępny do pobrania na końcu strony). Wypełnij dane i odeślij produkt w opakowaniu wraz z oryginałem dowodu zakupu na adres podany w formularzu. Dla Twojej wygody udostępniliśmy usługę w serwisie SzybkieZwroty.pl/distance , dzięki której szybko i bezpłatnie dokonasz zwrotu. Korzystając z tej metody również należy dołączyć formularz.

Pamiętaj, że oryginalnie opakowanie jest również wartością produktu, zabezpiecz paczkę folią lub papierem.

Reklamacje

Wszystkie zakupione towary podlegająprzepisowi o 24 miesięcznej odpowiedzialności sprzedawcy. Reklamowany produkt przekazywany jest do ekspertyzy niezależnego rzeczoznawcy. Reklamacja zostaje rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy użytkownika w wyniku niezgodnej z instrukcją obsługi konserwacji oraz usterki powstałe na skutek złego przechowywania, użytkowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem, uszkodzeń mechanicznych lub zdarzeń losowych.

W celu złożenia reklamacji wydrukuj formularz reklamacji, który dostępny jest poniżej. Wypełnij dane i odeślij produkt wraz z oryginałem dowodu zakupu na adres podany w formularzu reklamacyjnym. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR , dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/


Formularze:

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

REKLAMACJA BUTÓW

To Top