Zwroty, wymiany i reklamacje w sklepie Sneakers.pl

a----------------------------------------------------------------

WYMIANY

W celu wymiany towaru dokonaj zwrotu już zakupionego produktu, a następnie złóż nowe zamówienie.

 

-----------------------------------------------------------------

ZWROTY

Jeżeli otrzymany produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz dokonać bezpłatnego zwrotu aż do 100 dni. Pamiętaj, że całkowitemu zwrotowi należności podlega jedynie nieużywany towar.

 

W celu dokonania zwrotu kliknij:

DOKONAJ ZWROTU

 

Po wypełnieniu formularza otrzymasz nr RMA zwrotu. Dzięki temu można będzie śledzić statusu zwrotu.

Dla Twojej wygody udostępniliśmy usługę SzybkieZwroty.pl/sneakers, dzięki której szybko i bezpłatnie wyślesz do nas przesyłkę. Koszty odesłania paczki inną metodą pokrywa kupujący.

 

Jak przygotować artykuł do zwrotu:

1. Włóż produkt w oryginalnym opakowaniu do kartonu
2. Do paczki dołącz otrzymany nr RMA zwrotu (np. #800000999)
3. Do paczki dołącz dowód zakupu (faktura indywidualna lub faktura VAT)


Zwrot należności zajmuje maksymalnie 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej. Zwrot należności za zwrócony towar zostanie dokonany w taki sam sposób jaki zostało opłacone zamówienie. W przypadku zamówień za pobraniem zwrot wykonamy na wcześniej podany nr konta bankowego.

 

-----------------------------------------------------------------

REKLAMACJE

Wszystkie zakupione towary podlegają przepisowi o 24 miesięcznej odpowiedzialności sprzedawcy. Reklamowany produkt przekazywany jest do ekspertyzy niezależnego rzeczoznawcy. Reklamacja zostaje rozpatrzona w ciągu 14 dni od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy użytkownika w wyniku niezgodnej z instrukcją obsługi konserwacji oraz usterki powstałe na skutek złego przechowywania, użytkowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem, uszkodzeń mechanicznych lub zdarzeń losowych.

W celu złożenia reklamacji wydrukuj formularz reklamacji, który dostępny jest poniżej. Wypełnij dane i odeślij produkt wraz z oryginałem dowodu zakupu na adres podany w formularzu reklamacyjnym Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

-----------------------------------------------------------------

Formularze

REKLAMACJA BUTÓW

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

To Top